söndag, februari 10, 2013

Till en 14-åring

Denna helg har varit lugn. Vi har bara varit hemma och tagit igen oss. Jag har faktiskt scrappat en del kort. Vi har två födelsedagar att komma i håg denna vecka. Mamma fyller 70 år imorgon och Martins svåger fyller 45 år på fredag. Jag kommer att visa det jag har gjort till dem senare.

Idag visar jag ett beställningskort jag har gjort. Det är en kvinna som ska ge bort kortet till sitt barnbarn. Barnbarnet fyller 14 år i veckan.


Jag har använt mig av cardstock och mönster papper från mina gömmor. Tagen har jag gjort i falsk metallteknik. Stämpelmotivet är en digitalstämpel från Kenny K. Lite spröt och några blommor har jag på vänster sida.

Ha en fortsatt trevlig söndag!
Tack för besöket!
kramis Pernilla

2 kommentarer:

Margareta sa...

Läckert kort!! Passande till en fjortonåring!
Ha det gott i veckan! Kram!!

Beea sa...

Jätte fint!! :)