torsdag, november 15, 2012

Grattis till Lene!

Här är det sol idag. Det har varit grått och mulet en tid men nu skinert som sagt solen. :) Mycket har hänt sen mitt senaste inlägg. Jag har kastrerat min honkatt Sharon och Martin har flyttat in till mig bl. a. Det är mycket att göra med en flytt också. Tur att han inte har så mycket saker. Nu är det fullt i förråd och skåp. 

Min bloggvän Lene fyllde år i slutet av oktober. Då skickade jag ett kort till henne.



Jag valde att göra ett kort utan motivstämpel. 

Till helgen ska jag på en julpysselträff. Det är vår lokala förening High Coast Scrap som ordnat det hela. Det ska bli så kul! :)

Jag har mindre tid till att scrappa numera. Det känns inte så lockande att dra fram en massa scrapsaker på köksbordet för att kunna scrappa i några timmar och sedan plocka bort allt så att man kan äta middag. Jag har ännu inte börjat med julkorten. :o Jag undrar om jag får några gjorda över huvudtaget. Vi får se.

Ha en trevlig helg!
Tack för besöket!
kram Pernilla

2 kommentarer:

Margareta sa...

Superfint kort till Lene!!
Scrappa ska man göra av LUST inte av tvång - dina vänner överlever nog utan handgjorda julkort om lusten uteblir ska du se!
Kul med scrapträff! Vi har vår nästa lördag.
Sambo är ju också jättemysigt och det gäller ju att ha tid och engagemang för varann också ;-) Då får kanskr scrappet stryka lite på foten ;-)
Kram på dig!!

Lisan sa...

Vilket fint kort du har gjort till henne.
Själv skämms jag något förfärligt. Missade det helt iår. Hann inte med i kalenden....Hopppas allt är bra, sambo och allt nu..Kramis Lisan