söndag, november 25, 2012

Grattis till Åsa!

Vädret är grått och mulet. Vi har haft dagar då solen sken. Men vi har ingen snö. Snön som kom för en tid sedan smälte bort för länge sen. Det är mörkt ute redan vid halv tre på eftermiddagen. 

För att lätta upp  vädret lite så gjorde jag ett kort till min bloggvän Åsa som fyllde år i veckan. :) Grattis än en gång Åsa!


Det blev en motivstämpel från bildmålarna på. Jag har klippt ut fågeln på grenen från ett annat papper.

Nu har jag varit sambo i tre veckor och det känns bara bra. Jag sa till Martin att det känns som om vi alltid har bott ihop. :) ♥

Jag var ju på en julpysselträff förra helgen. Några julkort blev gjorda. Jag kommer att visa dem eftersom här i bloggen.

Ha en fortsatt söndag och en bra vecka som kommer!
Tack för besöket!
kramis Pernilla

3 kommentarer:

Margareta sa...

Härligt "soligt" kort i höstmörkret - din vän blev garanterat jätteglad!
Så härligt att du och Martin kan lysa upp li vet för varann!
Kjell och jag har hållit ihop i52 år och varit gifta i 45 - och trivs fortfarande bra med det - så ni har mycket att se fram emot!! ;-)
Kram!!

Unknown sa...

Ett jätte fint kort.
Kram Elin

Åsa sa...

Hej vännen och tusen tack för detta supervarma och fina kort... bildmålarnas stämplar är så fina och du har färglagt henne så fint. ♥
Underbart att ni trivs så bra ihop! Störst av allt är kärleken... ♥♥♥
Hoppas du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Åsa