söndag, april 29, 2012

Ett beställnings kort

En av mina föräldrars vänner hade sett ett kort som jag hade gjort. Det var ett av bröllopskorten. Hon tyckte det var så fint så hon beställde ett kort av mig. Kortet skulle vara till en dam som fyllde 79 år.



Rosen är en stämpel från Inkido. Textstämpeln kommer från Scraplyckan. Banderollen är också en stämpel som jag köpt genom en grupp på Facebook. Papperen är Maja designs "Ska vi ta en fika?". Jag har även använt dies från Spellbinders och blommor och spets.

På Valborg ska jag umgås med Martin och ha det bra. Jag ska se om jag kan få fart på min bordsgrill. Då kan vi grilla lite choritzo korvar eller nåt. 

Ha en trevlig Valborg och vecka som kommer!
Tack för besöket!
kramis Pernilla

3 kommentarer:

Margareta sa...

Jättefint kort! Hon blev säkert såå glad!
Ha nu en härlig 1:a maj!
Här i Hälsingland lyser i alla fall solen från klarblå himmel.
Kram!

Lene sa...

hej vännen1
detta kort gillar jag verkligen, su underbart det är1
ha en bra dag!
kram Lene

Majsan sa...

UNDERBART VACKERT :)

KRAMIZ MAJSAN