torsdag, oktober 20, 2011

Tusen tack Lilla Pyssel Inger!

I måndags damp det ner en lapp från Posten i brevlådan. Någon hade skickat något till mig. Jag tänkte: "vad kan det vara?" med stor undran. När jag hämtade ut paketet så såg jag att det var runt och att Lilla Pyssel Inger hade skickat det. Jag skyndade mig snabbt hem. I paketet låg en sådan vacker nåldyna! TACK, ja tusen tusen miljoners tack, Lilla Pyssel Inger!


Så här ser framsidan ut. Pinsen fick jag också med. De ser ut som små blad.


Och baksidan ser ut så här. 

Visst är den vacker! 

Jag såg för ett tag sen att Inger hade lagt upp ett antal nåldynor i hennes blogg. Så klart satt jag framför datorn och dreglade efter dessa nåldynor. Men aldrig trodde väl jag att jag skulle få en! Tack än en gång, Lilla Pyssel Inger!

Tack för besöket!
 Ha det bra!
kramis Pernilla



9 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Å söta goa Pernilla vännen:)

Vad god du är och vilka gulliga ord du har skrivet om mig man blir alldeles varm och gråtfärdig på ett bra sätt självklart:)

Tänkte att du skulle få något annat en ett födelsedagskort då jag vet att du fått många fina kort:) Å du är mycket väl värd din present ska du veta:)

Vad glad jag blir att du gillade min hatt och hatt ask det var mycket kul att testa på:) Tok lite tid men det var det värt:)
Blir mycket GLAD över dina rader hos mig dom uppskattas mycket ska du veta:)

Ha det bäst min vän och var rädd om dig:)

Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Lena sa...

Åh, vilken fin nåldyna du har fått Pernilla. Så himla vackra färger i den. Ja, hon är så duktig Inger. Ha en trevlig helg. Kram Lena

Petra sa...

Oh, gu så fin! Ja hon är för duktig våran lilla pysselinger o snäll:)!
Kram o ha en bra helg.
Petra

Carina sa...

Vad gulligt av henne. Så fin nåldyna. Ha det bra Kram

Margareta sa...

Det blir verkligen en prydnad vid din pysselplats! Åååh så vacker - hon är verkligen superduktig LillaInger!! Och snäll - men jag tror hon tyckte du var väl värd den fina nåldynan!
Ha en härlig helg!!!

Åsa sa...

Hej vännen!
Jaaa, den är vacker! Inger är så duktig och det är du med - har sett kortet du gjort här nere och det är så roligt! :)
Tittar in för att önska dig en tidig trevlig helg. Hoppas så att du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen.
Och tusen tack för alla värmande kommentarer!!!
Massor med kramar
Åsa

Unknown sa...

Den va jätte fin, så roligt att få,
Kram Elin

Lisan sa...

Men åååååhhhh så underbart vacker. Förstår att du blev super glad, helt underbart. Ja snälla goa Inger hon är en mästare hon minsann. Ha en toppen helg, kramis Lisan

Gertrud sa...

Så läcker nåldyna du har fått i svart och rött. Vill önska dig en skön helg, kram Gertrud