torsdag, september 08, 2011

Ett till födelsedagskort :)

Jag var på scrapträff i tisdags kväll. Då var Sussie där. Hon hade en present med sig och ett kort till mig. :) Tack ja tusen tusen tack Sussie!


Här är det jättegulliga kortet jag fick.

Vi hade jättekul på scrapträffen! Det var en månadsträff med vår lokala scrapförening, High Coast Scrap. Jag hade inte varit på nån scrapträff sen i juni. Faktum är att jag inte har scrappat nåt alls på hela sommaren. Det var ju så härligt väder så jag ville göra annat. Men nu är det höst och regnet öser ner mest varje dag. Då får jag lust till att sitta inne och mysa och pyssla. :)

Tack för era goa kommentarer! Jag blir oerhört glad för dem. :D Vad vore väl livet utan er.

Tack för titten!
Ha det bra!
kramis Pernilla


8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul det var att äntligen få träffa alla glada scrappare o vänner igen! Inte blev det mkt. till scrapp direkt, hehe. Ja nu är det verkligen scrapväder, det bara regnar o regnar...

Stor kram Pernlla!!!♥

Suss

Unknown sa...

Jätte fint kort du har fått.
Kram Elin

Åsa sa...

Detsamma Pernol - vad vore livet utan alla goa vänner!?! ♥♥♥
Kortet från Sussie är så snyggt också, underbara färger och vilka kanter... ja, förstår att du är lycklig för det!
Visst är det mysigt ändå med hösten, nu när det inte kan vara sommar alltid.
Ha det så bra du bara kan och hoppas du får en mysig pysselstund snart igen!
Massor med kramar
Åsa

Lene sa...

hej vännen!
Kan förstå att du blev glad, det är jättesnyggt!
Ha en trevlig helg!
Kram Lene

Lena sa...

Oj, vilket fint kort du har fått. Förstår du blev glad. Ha en trevlig helg. Kram Lena

Margareta sa...

Jättefint kort du fått! Underbart med omtänksamma vänner!
Ha en skön helg!!

Lisan sa...

Ett super duper stort Grattis till dig i efterskott. Oj som jag skäms som helt och hållet har missat detta. Nä inte missat, utan glömt. Förlåt vännen. Hoppas du hade en underbar dag. Så snäll o go Sussie är. Vänner är som balsam för själen, eller hur. Ha det så bra, kramis från Lisan som skäms..f´låt

Lisan sa...

ps glömde, just nu ligger 1kg morötter o 1kg vitkål o allt annat redo, ska gå ut o göra din goda sallad. Tack för det receptet.ds