söndag, maj 29, 2011

Mamma, grattis på Morsdag!

När jag var på scrapträffen för en ca 3 veckor sedan gjorde jag ett morsdagskort till min mamma.





Blommotivet och tulpanlöken är maskade. De båda stämplarna kommer från Prickiform. Textstämpeln fick jag låna från en tjej som satt vid samma bord. Tyvärr vet jag ej vad hon heter. Men tack i alla fall!

Idag ska jag åka till mina föräldrar och fira mamma på Morsdag. Min bror och hans familj kommer också. :) Det blir kul att träffas igen!

Kom i håg Pysselstugans tävling! Den pågår fortfarande. Mer info hittar du i min högra sidebar.

Ha en bra söndag!
Tack för titten!
kramis Pernilla

6 kommentarer:

Gertrud sa...

Ett jättefint kort med snygga stämplar. Kram Gertrud

Lena sa...

Så fint kort du har gjort till mamma. Oj, vad glad hon kommer att bli. Ha det gott. Kram Lena

Karin sa...

Sååå sött kort! Jättefina stämplar.
kram K.

Unknown sa...

Super snyggt kort!!
Kram Elin

Beea sa...

Så himla tjusigt!
jag måste lära mig och stämpla sådär också ;)

Margareta sa...

Jättefint kort du gjort till mamma! Så snyggt med textstämpeln!!