måndag, april 25, 2011

Tävling hos Beea!


Jag vill tipsa om en rolig tävling som Beea har. Så här står det i hennes blogg:


Jag tänkte göra en liten tävling till er här.

Jag fyller 22 år den 30/4 så jag tänkte att ni

ska få skapa ett födelsedagskort till mig ;)

Ett måste är att det ska finnas något lila på

kortet annars är det frittskapande.

(kortet ska vara nyskapt)



Ditt kort måste jag ha senast fredagen den 29/4

Vinnare utses här på min blogg den 2/5

Jag kommer visa alla kort som kommit på min blogg

(om det nu kommer trilla ner några kort i lådan hehe)

Så ni får hålla koll i bloggen ;)



Jag kommer plocka ihop ett litet paket i värde till ca 150 kr

till den som skapar det finaste kortet till mig.

*Min lillasyster får utse en vinnare!*


Så skapa nu ett kort till Beea och skicka iväg till henne. Hennes adress står i detta inlägg i hennes blogg. OBS! Kortet på bilden har Beea skapat.

Ha det bra!
Trevlig Annandag Påsk!
kramis Pernilla



4 kommentarer:

annicka sa...

Hej hej! Som vanligt mycket fina kort att titta på :)och snygg gablebox! hoppas allt är bra och att solen skiner hos dig oxå! Kram kram

Beea sa...

Åhh men gud vad gullig du är då :)
Tuusen tack!
Hoppas du har haft en underbar påsk!
Ska du på HCS pysselträff i maj? :D
Kram Beea

Susanne Lindén sa...

Tack för titten hos mig! Härliga kort mm. som du visar. Här skiner solen för fullt och det är ljuvligt att vara ute och pyssla i trädgården.

Ha en trevlig vecka!

Lilla Pyssel Inger sa...

Å gillar kortet du visar underbara härliga färger:)

Vilken trevlig tävling kanske något att hänga på hmmmmm:)

Så gulligt av dig att säga att du inte tröttnar på mina alster det gör mig JÄTTEGLAD tack snälla:)

Jag har haft en underbar påsk och hoppas att du har haft det med:)

Önskar dig en toppen dag och vecka massor med kramar från lilla vännen Inger:)