onsdag, mars 30, 2011

Alla Hjärtans Dag swap

Vi hade en receptswap som handlade om Alla Hjärtans Dag denna omgång. Det skulle synas på kortet att det handlade om Alla Hjärtans Dag. Vi fick ta vilket recept vi ville.


Detta är mitt kort. Jag har använt mig av cardstock och Pion Designs snygga pappersserie Sagan om våren. Swirlarna kommer från Magnolia och biljetten har jag skrivit ut från Miss Cutie Pie. Det är ett recept på laxgryta som döljer sig i hjärtat.


Detta snygga kort har Karina gjort. Däri finns ett recpet på en fläskfilé meny.


Lisan har gjort detta söta kort. Det finns ett recept på ugnsbakad kyckling med rotsaker på tagen.


Camilla har gjort detta finfina kort. Det finns ett recept på chokladhjärtan fiffigt ihopvikt på hjärttagen.

Vi startar en ny omgång snart. Nu söker vi fler deltagare till den omgången. Vi är nu tre stycken i gruppen. Ytterligare fem personer får plats. Om du känner att du är intresserad av att vara med så maila mig hit:


Då kommer du att få ytterligare information om tema, deadline samt instruktioner. Senast fredag den 1:a april vill jag ha era mail.

Tack för titten!
Ha det gott!
kramis Pernilla

6 kommentarer:

Lena sa...

Vilka fina receptkort ni har gjort. Ni är verkligen påhittiga med era tuffa ideer. Ha det gott. Kram Lena

Unknown sa...

Smarrigt! Och fina kort, hihi! Mail på väg!
Kramis

smuulan sa...

Ja, som du kanske förstår så var det inte Jan-Bertil utan lilla jag som lämnade ovanstående kommentar...;)
Kram

Gertrud sa...

Så fina kort, och nya recept är inte fel :) Kul att ni har tema. Kram Gertrud

Lilla Pyssel Inger sa...

Riktigt snygga recept kort då kan det jo bara inte gå fel när man ska laga något:)

Nu blev jag sugen så får nog leta reda på något i köket:)

Ha det bäst och var rädd om dig, kramar från lilla vännen Inger:)

Lisan sa...

Tusen tack för ditt fina receptkort med fint recept. Jag har planer på att göra någon fin ask till mina receptkort. har dom i en genomskinlig plastlåda som är till receptkort man köper, alltså lite trist. Får hitta på något annat. Ha det så jätte bra, kramis från Lisan