tisdag, februari 22, 2011

Tusen tack Lena J!

På Alla Hjärtans Dag fick jag ett jättehäftigt kort av Lena J. Tusen tusen TACK Lena J! Titta ska ni få se vad coolt det är. :)


En riktig rocktjej som motiv. Lena J har t.o.m lagt glossy accent på läpparna så att det ser ut som läppglans.

Det var en länge sedan jag gjorde ett inlägg nu. Det beror på att jag blivit ordentligt förkyld. Jag har därför inte orkat scrappa nåt sen sist. Snart är  förkylningen över och jag kan börja scrappa igen.

Jag har också haft mycket att göra med min bokhylla. För en vecka sen sålde jag min gamla bokhylla som var 20 år gammal på blocket.se. Jag fyndade faktiskt en ny bokhylla på blocket.se. Den är begagnad men ny för mig. Det tog ett antal timmar att tömma den gamla bokhyllan. Oj jösses, vad mycket den rymde! Och vad många ljus och servetter och ljuslyktor jag hittade. Det räcker för flera år framöver! *Fniss!* :) Jag har ännu inte tömmt alla kartonger. Allt kommer inte att rymmas så jag får lägga lite på vinden. Tur att jag höststädade där nyligen!

Åter igen, tusen tack Lena J!

Ha det gott!
Tack för titten!
kram Pernilla

18 kommentarer:

Unknown sa...

Hi hi vilket kanonläckert kort :) Hon kan hon Lena hihi..
Tufft / Krya på dig nu vännen / Kram kram

Lilla pyssel Inger sa...

Riktigt läckert kort forstår att du blev jätteglad:) Jag hade också en himla tur och fick en riktig underbar presentpåse från henne:)
Tokit att du varit förkyld tyvärr så värkar det vara något som går runt nu!
Förra veckan så var min styvdotter, styvson och min kära sambo drabbade av feber, ont i kroppen och en riktig rejäl förkylning!!!
Hoppas att du snart kryar på dig och att du snart får må bra igen!
Ha en toppen dag och vecka och var rädd om dig, kramar från lilla Inger vännen:)

Petra sa...

Wow, jättehäftigt kort. Hoppas förkylningen snart är ett minne blott. Här har också rensats med det nya köket, jisses så mycket "skit" man har, hihi.
Kram o ha en bra dag.
Petra

LenA sa...

Häftigt kort, hon är superduktig och otroligt omtänksam Lena!

Hoppas din förkylnig ger med sig snart, det verkar tyvärr som bacillerna är riktigt efterhängsna denna vintern.

Kul med nytt, det sporrar till att "rensa i röran"!

KryapådigKRAM
Lena

smuulan sa...

Vilket fint kort, en riktig rockbrud, hihi!
Krya på dig, hoppas att du mår bättre snart! Mattias är fortfarande sjuk, det var en efterhängsen förkylning. Men Oscar är pigg och kry och i farten iallafall.
Kram på dig, hoppas vi ses snart!

Lena sa...

Hej på dig!
Ett passande kort till en häftig tjej tycker jag. Krya på dig. Kram Lena

annicka sa...

Hej hej! Ville bara titta in och hälsa...:)...och eftersom du varit/är sjuk så skickar jag även ett krya-på-dig till dig :) Ha det gott! Kram kram

Lena B E sa...

Wow vilket häftigt kort!! :) Riktigt snyggt och tufft är det!! :)
Hur mår du nu vännen, är du nåt bättre i förkylningen?
Det är bra att ha nystädat ibland så man kan stuva undan lite till, hihi. :D
Måste berätta att du finns med på bild i min blogg, kortet togs när vi var hos Nettan, och nu har jag äntligen gjort nåt av det.
Krya på dig min vän.
Kramar från Lena

Mia sa...

Skickar en krya-på-dej-kram :)
Vilket fint kort du fått :)
Kram Mia

Karin sa...

hihi,, Fick 2 stora pussar när jag tittade in här. Skoj! =)
Vilket fint kort, förstår att du blev glad..
vilken fin väska du har gjort här i ett par inlägg under.. Superfin !
kramkram!

Lilla pyssel Inger sa...

Ville önska dig en riktig trevlig fredag och helg och ha det bäst:)
Kramar från lilla vännen Inger:)

Unknown sa...

Hoppas att du är bättre nu vännen, ville kika in och önska en trevlig helg :)
Kramis

Lena B E sa...

Hej min vän!
Hoppas du har piggat på dig nu? :)
Jag vill bara berätta att...
Någon dag till veckan ska jag starta en utmaning sen kommer en till i mitten på mars.
Det vore roligt om du ville vara med.
Jag behöver nämligen en bloggpaus om jag ska hinna få så många julkort klara som möjligt till beställningen, dessutom så ska ju påskkorten göras och jag känner att jag inte hinner med något just nu, så en lång paus är vad jag behöver. Ha en trevlig fortsättning på helgen och ha det så jättebra.
Massor med kramar från Lena

Lilla pyssel Inger sa...

Hej på dig:)
Ville titta förbi och önska dig en toppen dag och vecka:)
Ha det bäst och massor med kramar från Inger vännen:)

Lilla pyssel Inger sa...

Hej på dig:)
Ville titta förbi och önska dig en toppen dag och vecka:)
Ha det bäst och massor med kramar från Inger vännen:)

Lisan sa...

Vad ska vi göra med oss två. Förkylning efter förkylning hela tiden. Inte orkar man scrappa heller. Får väl börja bära munskydd som i Kina så man inte andas in andras bakerier eller något... Vilket super härtigt kort du fick. Stämpel motivet var bara hur coolt som helst. Skoj. Nu får vi krya på oss. Kramis från Lisan

Åsa sa...

WOW vilket läckert kort du fått och så coolt med gloss på läpparna, ja, LenaJ hon kan få till det!!! :)
Hoppas så att du kryar på dig snart igen, är ju så tråkigt med dessa långvariga förkylningar. Jag vågar egentligen inte skriva detta för det blir väll otur, men jag har bara varit småförkyld nu ett tag och det är så gott. Hoppas du med får ett tag nu när du blir frisk då du slipper vara så här förkyld. *hjärta*
Och hoppas du blir nöjd med din nya bokhylla... funderar själv på att byta här men visst är det svårt att veta vilken typ av bokhylla man behöver till alla saker!!! Önskar jag med hittade en ny för mig men är rädd det blir IKEA igen... ja, det blir nog en Billy igen fast i ljusare färger så dammet inte syns så fort.... *rodnar* och fler hyllor... men det lär nog dröja något år till för känns som ett mastodont projekt.
Oj, vad jag babblar... har saknat dig så beror nog på det. Tusen tack för alla goa kommentarer och krya på dig så mycket du bara kan!!!!
Massor med kramar
Busan

Camillaskreativa sa...

Supercoolt kort, stämplen är ju bara såå häftig :o) Trist att du varit förkyld, men skönt att du är på bättringsväg och att du kan få börja scrappa igen :o)
Ja ibland behövs det en rejäl utrensning så att man hittar allt man samlat på sig som man tror att man inte har hemma och alltid "förköper sig på" när man är och handlar, hihi. Kul med lite nytt, även om det är begagnat, det är som du säger alltid nytt för den som köpt det :o)
Ha det bäst och massor av kramar
Camilla