onsdag, december 29, 2010

Gott Slut och Gott Nytt År!



Jag vill önska alla mina bloggvänner och alla ni andra ett Gott Slut på år 2010. Tack ja tusen tusen tack för alla era kommentarer under det gångna året! De värmer så varmt i hjärtat och jag blir så oerhört glad för dem!!! Jag hoppas ert slut på år 2010 blir bra.

Det här är ett kort taget på Julaftons eftermiddagen. Det är utsikten som mina föräldrar ser från deras kök och vardagsrum. Vackert eller hur?! Min julafton var ganska så bra. Tyra, min systerdotter hade vinterkräksjukan och 39 graders feber. Då ville inte min bror och hans familj fira jul med oss eftersom de inte ville bli smittade. Nu under mellandagarna har alla jag firade jul med blivit sjuka. Alla utom jag då. Jag hoppas innerligt att jag inte åker dit på nyår. Slutet gott allting gott. :)




Jag vill även önska er alla ett Gott Nytt År 2011! Må året ha nåt gott med er till er alla! :)

kram Pernilla

9 kommentarer:

Petra sa...

Håller tummarna för att du får fortsätta vara frisk.
Riktigt Gott Nytt År.
Kram
Petra

Åsa sa...

Hej vännen!
Vill bara titta in och önska dig en mysig nyårsafton och GOTT NYTT ÅR!!!
Hoppas allt är bra med dig och ja, så fin utsikten och fotot är... riktigt vackert!!!
Tack snälla för alla dina värmande och tröstande ord och kommentarer. Tack för att du finns!!!
Massor med nyårs-kramar
Busan

annicka sa...

Hej hej! Tack för titten :) Önskar dig oxå ett riktigt gott nytt kreativt år! =) kram kram

LenA sa...

Hoppas du får ett bra slut på detta året utan någon kräksjuka och att 2011 blir bra på alla sätt!

Håller med om att det var en vacker utsikt som du fick njuta av under julen, snölandskap är ett av det finaste som finns!

GOTT NYTT ÅR!
Kram Lena

Lena sa...

Hoppas, hoppas du får hålla dig frisk. Önskar dig ett Gott Nytt År. Kram Lena

Gertrud sa...

Det var en fantastiskt fin utsikt. Jag hoppas att du håller dej frisk. Ett Gott Nytt År och tack för alla kommentarer. Nu hoppas jag att vi får ett fint blogg och scrappår 2011. Kram Gertrud

Lene sa...

hej vännen!
Vill önska dig ett Gott Nytt År! Min nyårsafton får bli på soffan framför TVn, 39 graders feber och ont i halsen!
Var rädd om dig!
kram lene

Lena B E sa...

Stackars lilla Tyra som är såå sjuk, hoppas verkligen att du klarar dig från kräksjukan!!
Gott Nytt År vännen!
Hoppas att ditt nya år blir fyllt av en massa roliga pysselstunder!
Kramar från Lena

Anonym sa...

Hoppas du hade hade kul på nyårsfesten och att du fortfarande är frisk!

Gott Nytt År på dig vännen!
Kraaaaam!!!!