onsdag, november 10, 2010

Gott på grillen

Vi i vår swap gjorde under september/oktober receptkort med temat "Gott på grillen". Tyvärr har jag inte provat någon av dem än. Men till våren kommer jag att göra det. Det blir spännande!





Först ut är mitt kort. Jag hade recept på olika grilloljor och en rabarbercheesecake.




Camilla har gjort ett passande kort med ett recept på kycklinggrillspett.




Under Hillevis snygga grill finns ett recept på laxspett och paprika- o potatissallad.




Pernilla Ms stilrena kort innehåller en rotsakslåda.





Lisans blå kort innehåller lax i folie.




På Karinas tag finns ett recept på en äppelkaka med grillat äpple. Alla recept verkar vara så mumsiga. Det blir härliga grillstunder till våren.

Här har det snöat hela dagen. Härligt! Äntligen är det nu riktig vinter. Snön lyser ju upp och det blir så mycket mysigare. Sen underlättar det ju att man bor i lägenhet. Jag behöver ju inte gå ut och skotta menar jag. Hoppas bara att denna snön ligger kvar under 1:a advent.

Ha det bra!


Free Signature Generator


Free Signature Generator

5 kommentarer:

Lena B E sa...

Wow vilka snygga swapkort ni gjort allihopa, ditt var supersnyggt vännen!! :) Gillade efterrätterna det låter välans gott med rabarber cheesecake och äppelpaj!! :)
Hoppas allt är bra med dig, fast du sitter där och fryser din stackare. Att dom inte har kunnat byta ventilerna tidigare, det är ju bedrövligt varför måste dom göra det nu när det är kallt???
På så sätt är det bra att bo i hus, då bestämmer man för det mesta själv när saker och ting ska göras. Ska stansa ut åt dig, kanske redan ikväll. :)
Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena

Lene sa...

Det är jättesnygga swapkort!
Ha en skön helg vännen!
kram lene

Unknown sa...

Tänk att få så fina kort och användbara recept på en och samma gång :) :)
Riktigt kul grej..
Trevlig helg / Kram kram

Karin sa...

vilka massa goa recept! Jättefina alliihopa! =)
Tack för dina alltis lika söta ord hos mig *glad*
Ang "rullarna" på dopkortet så är det smala pappersremsor som jag rullar ihop..=)
ha en härlig helg,
kram K.

Lena sa...

Man blir till att längta efter grillat när man ser era läckra receptkort. Dom är jättefina allihopa. Här regnar det nu och all snö är borta. Ha en trevlig helg. Kram Lena