tisdag, oktober 19, 2010

Jag har fått en award!


Tusen tack snälla Karin för awarden! Reglerna är dessa:

1. Tacka den du fått awarden av.

2. Kopiera bilden och sätt in den i din blogg.

3. Skriv tre saker om dig själv.

4. Skicka den vidare till 5 personer.


Tre saker om mig:

Jag älskar att pyssla!

En shoppoholic, det är jag.

Jag är less på denna luftvägsinfektion och längtar till jobbet och mina arbetskamrater.

Jag skickar denna award vidare till:

Lene

Inger

Camilla

Kamilla

Cattis
Free Signature Generator
Free Signature Generator

13 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT STORT GRATTIS TILL DIN FINA AWARD MIN VÄN:) Tusen tusen tack snälla gulliga du för att du ger den vidare till mig:) Vad du är gullig:)
Hoppas att du får en toppen dag och var rädd om dig, massor med kramar från lilla vännen Inger:)

Anonym sa...

Grattis till utmärkelsen! Den är du väl värd vännen! Den är jättefin!
Tack för det fina sällskapet under helgens storträff! Det var superkul att du orkade komma så jag fick träffa dig.
Ser fram emot morgondagen och hoppas vi kan producera ett gäng. :-)
Kram så länge!
Susanne

Lena B E sa...

Hejsan vännen!
Grattis till awarden den är du väl värd vännen!
Läser att du och Sussie haft en pysseldag, nu blir jag ju lite avis, jag vill ju också träffa er!! :)
Jag hade tänkt lägga ut mitt bidrag till din utmaning igår, men min datoruppkoppling är inte av denna världen, den bara lägger av, suck! :( Ska försöka göra det idag, får se om jag lyckas???
Vill önska dig en trevlig och mysig helg! :)
Ha det bäst!
Kramar från Lena

Camillaskreativa sa...

Jag får tacka för awarden och önska en trevlig helg!
Kramar
Camilla

Unknown sa...

Ville bara kika in och önska en trevlig helg :) Hoppas du känner dig bättre nu / Kram kram

Kamilla sa...

ÅÅÅh Tack vännen ♥ så himla gullig du är!!!!
Kramizar i massor!!

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT TACK igen för awarden jag fick av dig har lämnat den vidare:)

Jag har också uppdaterat min blogg nu "äntligen" med ett alster till din utmaning med virkade blommor:)
Hoppas du tycker om:)

Kul att du gillade min make over på bloggen. Min dotter håller på med att göra hemsidor och mycket annat och ville så jättegärna leka lite med min blogg. Hon tyckte inte att den var så himla fin ha ha ha:)

Hoppas att du har fått krya på dig och att du har haft en bra helg:)

Ha det bäst och massor med kramar från lilla vännen Inger:)

annicka sa...

Hej hej! Grattis till awarden! Hoppas du blir frisk nu då efter den här kuren...Tack för titten hos mig! Blir så glad av allas små besök =) Ha det gott! Kram kram

Åsa sa...

ETT JÄTTESTORT GRATTIS FRÅN MIG MED MIN VÄN OCH TUSEN OCH ÅTER TUSEN TACK FÖR KORTET JAG FICK AV DIG IDAG!!! önskar du var här så jag kunde ge dig en bamse-kram för jag blev så lycklig!!! Trodde inte jag skulle kunna vara med i din utmaning för hade inga virkade blommor men nu så... är så jätteglad och förvånad att du tänkte på mig och är så snäll och omtänksam. Imorgon får bara inget komma emellan mig och ett bidrag från mig till din utmaning!!! Har ju beundrat dina kort med löven och det är en så härlig känsla att hålla i ett på riktigt - de är ÄNNU finar i verkligheten och det säger inte lite... *hjärta*
Skäms att jag inte lagt ut på min öppna blogg om din utmaning innan men nu fick jag äntligen tagit tag i och ändrat inställningarna så jag har en kolumn bara till bloggcandys och annat och nu finns din utmaning med där. Bättre sent än aldrig säger man ju och det är ju några dagar kvar. :)
Lovar visa foto på ditt underbara kort så fort jag kan men det kan ta ett tag. Ska i alla fall göra ett inlägg nu om din bloggcandy också. Ha det bäst och TUSEN TACK IGEN!!! Låter jag frånvarande är jag bara såg glad och förvånad att du tänkte på mig... MASSOR MED TACK-KRAMAR OCH KRYA PÅ DIG-KRAMAR TILL DIG - TÄNKER PÅ DIG OCH VI HÅLLER ALLA TUMMAR, TASSAR OCH TÅR ATT DU KRYAR PÅ DIG MASSOR!!!!
Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

God morgon på dig vännen:)

Å vad jag blir SUPER GLAD för din skuld att du är tillbaka igen på jobbet och att det är bättre:) Snälla ta det lugnt i början så att du inte gör slut på dig själv:)
Lycka till min vän håller tummarna för dig:)

Vad roligt att du gillade skon som jag gjorde till din utmaning:)

Önskar dig en toppen dag och vecka, massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Lene sa...

Godmorgon vännen!
Tack snälla Pernilla för det fina kortet, det är så läckert!!!! Jag blev jätteglad! Att komma hem och hitta så fint kort efter en lång natt gör att man klarar dagen bättre sen!
Du undrade hur jag hinnar så mycket... som sagt, jag jobbar en del långa nätter!
Ha en bra dag och tack för awarden!
Kram lene

Lisan sa...

Krya på dig i massor vännen, Fy va trist, du har haft det så länge nu. Håller tummarna att antibiotikan kommer ta bort det denna omgång. grattis till awarden med. Jag har tyvärr inte hunnit göra fler bidrag til din trevliga utmaning (hann med ett iallafall) Va rädd om dig, kramis från Lisan

Lilla Pyssel Inger sa...

ÅÅÅ VAD DU ÄR SUPER GULLIG:) Tack snälla för besöket och din kommentar hos mig du gör mig så HIMLA GLAD min vän:) Jag blev faktiskt riktigt nöjd själv också med korsettet och asken till:)
Ha en super trevlig onsdag kväll och var rädd om dig:) Kramar från lilla Inger vännen:)