lördag, mars 06, 2010

Min vinst

Lena BE hade en utmaning i sin blogg under februari. Man skulle göra ett eller flera alster och använda färgerna gult, orange och grönt. Snacka om att få vårkänslor av dessa färger! Det var en jättekul utmaning!!! :) Ännu roligare blev det när jag vann 4:e pris! TACK ja tusen tusen tack Lena BE för att du ordnade denna tävling!!! Ett JÄTTESTORT TACK för vinsten.



Här ovan ser ni vinsten. Det är en massa blommor, blad och band!



Och så fick jag denna jättefina tag av Lena BE!

TACK än en gång!



Free Signature Generator

Free Signature Generator

5 kommentarer:

Lena sa...

Jättefin vinst du har fått med. Det är så roligt att få vinna ibland! Hoppas du har det bra och har kryat på dig nu. Kram Lena

Lene sa...

Hej min vän!
grattis till vinsten!
Hoppas allt är bra med dig!
Kram lene

Lisan sa...

Underbar vinst du vann! Så skoj att ni med har scrapp träffar. Jag älskar våra här på området med. Om man har mist gnistan eller vad man ska göra kan man bara sitta och prata och kolla lite vad andra gör och det behövs då o då. Nu kommer snart swapkorten, ska bli super skoj. Ha det så bra, kramis från Lisan

Lena B E sa...

Hej vännen!
Så roligt att höra att du gillade min utmaning! :)
Jag har fått mycket positiv respons på den och det är så roligt, den var jättekul att ha så det kommer jag att göra om fler gånger!! :D
Hoppas allt är bra med dig?!
Kramar från Lena

Pernilla sa...

Grattis till vinsten.
Idag kom swapkorten och dom var väldigt fina

Kram Pernilla