fredag, oktober 30, 2009

Utmaning - Bingorad



På Stora Pysselträffen var det en utmaning att skapa efter en bingorad. Den rad jag valde innehöll: 3 st mönstrade papper, brads, pilar, sömmar (med maskin eller ritade) och en stämpel(ej motivstämpel). Det blev ett farsdagskort. Pilarna är blomman till höger och på stämpeln står det: lille söte far´en det är tur man har´en. Stämpeln kommer från Pysselmyran. Jag fick även låna en kantstans av Sussie. Det är en av Martha Stewarts stansar. Jättesnygg var den! TACK för lånet Sussie! :D

TACK alla för era underbara kommentarer! :))))


Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

14 kommentarer:

Lene sa...

Snyggt, härliga färger!
Vill önska dig en härlig helg!
Kramizar Lene

Lena B E sa...

Snyggt kort!! Håller med Lene, det är härliga färger!! Jättefin textstämpel är det med!!
Har du lust att rösta på mej på söndag? Om - så titta i min blogg.
Ha en jättetrevlig helg och må så bra.
Kramar från

Lena sa...

Jättefint kort du har gjort Pernilla. Färgerna är så snygga. Ha en bra helg. Kram Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

TACK SNÄLLA GULLIGA DU FÖR DIN OMTANKE VAD DU ÄR GOD:) Det är bättre nu det har gått sakta framåt för varje dag så nu hoppas jag att jag får förbi då att det inte blir tok när jag ska opereras!!! Har lite trötthet och känner mig sliten i kroppen men det kommer det med snart tror jag! Hoppas allt är bara bra med dig?
Kortet blev jättefint och dina LO´s under blev jag riktigt förtjust i ska du veta:) Önskar dig en riktig underbar helg, kramis i massor från lilla vännen Inger:)

Busan sa...

SÅ fint kort och håller med dig - kantstansen är jättefin!!!

Jättekul du tittade in på bloggen och hoppas du har en mysig halloween!!!

Varma höst-kramar och lycka till i tävligen!!!
Busan

ScrapMi@ sa...

Snyggt jobbar....härliga färger osuperfin stämpel =)
Då kanske vi ses på månadsträffen.....kul!!!

Kram//Mia

Lilla Pyssel Ingerh sa...

Å vad kul att du gillade min nya alstrade ram vad glad jag blir:)Ja du har rätt att ta en dag i tagit och inte stressa tror jag på också:) Nu ska jag bane mig vara ok om jag är sjuk så får jag jo inga operajoner å blir aldrig klar med detta elände !!! Men som sagt nu ska jag hålla mig okej så allt löser sig man måste jo vara positiv:)En jättetrevlig söndag till med min vän. kramis i massor från lilla vännen Inger:)

Lisan sa...

Bingorad!!! Tog ett tag innan jag förstod. Vart får folk allt ifrån. Låter som en jätte rolig idé och utmaning. Du lyckades verligen med din. Jättefin!
Förstår att ni hade skoj och trevligt på träffen. Jag längtar tills vår som är på lördag. Hoppas bra att jag får hålla mig frisk så jag kan förlja med. Ha det så bra vännen. Kramis från Lisan

Petra sa...

Jättefint fars dags kort. Härlig textstämpel. Hon har så fina textstämplar på Pysselmyran.

Anonym sa...

Hej vännen! Vad snyggt det blev och det var riktigt kul att göra efter en bingorad! Fast lite kämpigt blev det dock då man hade bara en timme på sig, men vi lyckades precis. :-)

Den kantstansen är för himla fin och jag älskar den, kul att du gillade den oxå!

Kanske vi syns på tisdag på månadsträffen? Ska bli kul! :-)

Kram Susanne

Lena sa...

Tack för din medverkan i min roliga bloggvecka. Kram Lena

LenA sa...

Härligt kort du gjort!
Har lite att ta igen efter uppehållet, men nu har jag suttit och beundrat din altrade burk en lång stund, den är superfin! Undrar om man skulle våga försöka....?

Kram Lena

Lena B E sa...

Hej vännen! Så fort Karina har meddelat att hon fått swapkorten så kan vi lägga ut dem, det var bara hon som inte hörde av sig igår så jag vet ju inte om hon fått fram dom än. Jag hör av mej så fort jag får veta att hon fått dom. Kramar från Lena

Lena sa...

Hej Pernilla!
Jag har prövat på det mesta att färglägga med. Ibland blir jag "tokig" när jag ser andra färglägger så fint och så får inte jag till det! hi,hi. Jag började med akvareller, både kaka,tub och pennor. Så över till distresserna. andra målar så fint med dom, men jag får inte till det. Så köpte jag ett gäng Promarkers. Efter det färgpennor till MCP teknik och så har jag prövat några tombows pennor med. Det kör med nu, är en blandning av promarkers och MCP pennorna. Fick några nya färger på Promarkersen och dom är väldigt fina. Önskar jag kunde lära mig distresserna, varför ska det vara så svårt,ha,ha. Vad färglägger du med? Ha det gott. Kram Lena