fredag, augusti 28, 2009

TACK snälla Lena!!!

Titta vad vilket läckert kort jag har fått av Lena BE!!! I lila och grönt - mina favoritfärger och allt!!! Och så många blommor!!! Jag älskar blommor! TACK ja tusen tusen TACK Lena!!!



Här ser ni att hon har gjort papperet själv. Jättefina stämpelmotiv Lena!




Och så insidan av kortet. Ännu mer blommor!!!




Jag fick även dessa stämpelmotiv. Perfekt för nyår!

TACK så hjärtligt Lena!!! Lena var ju min första bloggvän och har en speciell plats i mitt hjärta. Hon har troget stannat kvar och kommenterar i min blogg ofta. TACK för att du är min vän!!!!


Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

6 kommentarer:

Lena B E sa...

Hej min kära vän! Men så bra att kortet kom fram i tid till din födelsedag! ;)
Tack för att du är min vän Pernilla!! :) Det är jag så glad för!! Du är jämt så snäll och go!! :)
Du har 2 awarder att hämta inne hos mej också.
Ha en jättetrevlig helg & en jättefin födelsedag!
Kramar från Lena

Lena sa...

Vilket fint kort du har fått av Lena. Blomster i massor och underbart papper hon har fått till. Hoppas du får en jättebra födelsedag Pernilla. Ja, må du leva,ja må du leva........GRATTIS och stor Kram från Lena

Kicki sa...

Jag må hon leva, jag må hon leva, jag må hon leva uti hundrade år, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva uti i hundarde år

Ett fyrfaldigt leve för Pernilla som fyller 40 år idag!

Hon leve, hurra, hurra, hurra hurra


Grattiskramar i mängder

Kicki

Anonym sa...

Stooooooort grattis på födelsedagen!!!!!!

Kram

LenA sa...

Hipp hipp HURRA på din födelsedà!

Önskar dig en härlig dag!

Grattiskramar från Lena

Karin sa...

Hej vännen!! Stort grattis på din födelsedag, hoppas att du har haft en himla bra dag! Ha det så skoj på partajet idag,
massa kramar! !