lördag, augusti 01, 2009

Fler awarder!

Jag har fått dessa awarder av LenA! TACK så hjärtligt för dessa!




Här är reglerna för den andra awarden:
1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

Nu måste jag ju skicka dem vidare och jag ger dem till dessa 7 personer:


Camilla "Camillas kreativa kort"
Inger "Scrapping med Inger"
Karina "Creawitch"
Cajsa "Cajsas Scrap"
Elisabeth "Bettans Pysselblogg"
Mia "Scrapmi@"
Ann "Annes Scrapperi"

Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

4 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

GRATTIS GRATTIS och GRATTIS igen till jättefina awards det måste var så himla kul att få:) ETT STORT TACK SNÄLLA DU för att du ger mig awards hur snällt som helst:) Blev jätteglad också för din fina kommentaren som du lämnat hos mig du är jo så himla god och snäll:)
Kramis i massor och hälsningar från lilla pyssel Inger

ScrapMi@ sa...

Hallå där.....då var vi tillbaka i bloggen värld igen =)

Superfin smyckeask, riktigt läcker!

Och GRATTIStill alla awarder Du är värd varenda en =))))))) och TACK förden jag fick jag blir jätteglad o stolt!!! Tack än en gång!!!

Kram//Mia

Camillas Kreativa sa...

Tack snälla för de fina awardsen!!! Jag blir alltid lika glad! Såg att du oxå hade gjort sååå fina askar!! Jag har oxå sett dem hos Inger men däremot inte hittat ngn beskrivning så jag gjorde en egen mall :o) Och det gick ju bra det oxå. Har gjort två stycken som jag ska lägga upp snart på min blogg. Det är så kul att göra lite annat än bara kort. Kortet var ju hur läcker som helst... det ska jag nog oxå göra, har fått lite dille på att göra allt annat än kort just nu ;p

Superkramar
Camilla

Lena B E sa...

Stort Grattis till awarderna dom är du så väl värd flera gånger om!! Hoppas allt är bra?!
Kramar från Lena