onsdag, augusti 05, 2009

En till KAOSaward!!!!!

Jag fått en till KAOSaward!!! Denna gång av min vän Lena BE! Hon var min allra första blogvän och det betyder oerhört mycket att få den av just henne!!! Jag bugar och niger! TACK så hjärtligt, gumman!




Motiveringen lyder:

Du var den första blogvän som jag fick och du har troget funnits vid min sida.
Du är en väldigt god och trofast vän som har en speciell plats i mitt hjärta.
Du är mycket kreativ och skapar av hjärtans lust,
jättefint blir det alltid både dina alster inom scrapbookingen och dina smycken.
Jag är så glad att jag fick lära känna dig och får ha dig som vän.
Massor med kramar från Lena


Den är så superfin!!! I mina favoritfärger också! Kan det bli bättre? 2 st KAOSar på 2 dar! Nu har jag det jag gör! TACK än en gång!

Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis till ännu en KAOS!! Den var superfin, och du är helt klart värd den!!

Men du! Din glittertext syns inte?!

Lena sa...

Grattis till din superfina KAOS. Den är du värd,så känn dig stolt. Ha en bra helg. Kram Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW WOW WOW OCH STORT GRATTIS IGEN TILL NY KAOS AWARD men du är verkligen värd det:) Själva KAOS Awarden var jättefin gillar massor:)
Tack gulliga du för dina ord hos mig du är alltid så himla snäll och gullig:) Ha en toppen fredag och helg å sköt om dig. Kramis i massor från lilla pyssel Inger:)

Karina sa...

GRATTIS til ännu en KAOS. Jag fick också en av Lena BE. Har gjrt den första färdig. Tänkte göra dom andra ikväll. Men jag har sådan ångest för vem jag ska ge dom till. Vet du redan?
Ha en bra dag Kramar Karina

Lena B E sa...

Hej vännen!
TACK för ditt receptkort oooh så gott med glass! Älskar det!! :)
Så kul att kaosen kom fram och att
du tyckte om det.
Såklart du skulle ha en KAOS award av mej, du är ju min första blogvän.
Och du är verkligen värd den!! :)
Kramar från Lena