onsdag, juli 29, 2009

Fler awarder!!!!

Jag har fått 2 st awarder till av min vän Lena! Tack så hjärtligt, gumman! Jag blev såååå glad för dessa awarder! Du är så söt och snäll som ger mig dem! Jag är så glad att du är min vän! :D





Jag vill ge dessa awarder till alla ni som kommenterar i min blog! Ni är så snälla och goa som lämnar så många kommentarer! :D Alla ni är så fantastiskt duktiga på att skapa!!! Ta för er av dessa awarder och för dem vidare!


Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

5 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

ETT JÄTTESTORT GRATTIS TILL DINA AWARDS VAD KUL PASSA PÅ OCH NJUT Å TA ÅT DIG:) Tack snälla för din underbara och gulliga kommentar hos mig om min väska vad du är GOD:)Önskar dig en toppen dag och var rädd om dig, kramis från lilla pyssel Inger:)

Kamilla sa...

Grattis vännen till dina awards :D du är verkligen värd dem :D
Kram kram

Lena B E sa...

Hej vännen! Jag håller med Kamilla, du är verkligen väl värd dem!! Du är jätteduktig på scrapping min vän, och du är en så mysig, snäll & goo vän!! :) Jag är så himla glad att jag lärt känna dig och att du är min vän!! :D
Så kul att du bakat tekakorna, visst var dom goda? Efter nån dag framme så kan dom bli lite torra eftersom det är havregryn i degen, men lägg dom i micron och värm på dom lite så blir dom genast mycket godare. Hoppas du får en toppendag!
Massor med kramar från Lena

Karina sa...

I cannot read your language, but I guess you got an award... so my congratulations for it!
Love from Karina

LenA sa...

Tack för all inspiration och en härligt positiv blogg!
Du har något att hämta hos mej!
Kram