söndag, maj 03, 2009

Vårhälsning


Här har solen skint hela helgen och det är varmt varmt varmt! Jag gjorde ett kort en kväll. Jag har använt mig av blå cardstock som bas. Papperet med löven på har jag gjort själv. Jag hade inget passande papper och då testade jag att göra ett själv. Väldigt roligt! Det gör jag nog fler gånger. Stämplar från Panduro, de flesta känner igen dessa nu, och Inger inspirerar. Bokstavsthickers i lila. Utstansade tulpaner i glittercardstock. Så till sist en av dessa fantastiskt fina blommor som jag fick av Bellamio.
Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

3 kommentarer:

Lene sa...

Så glad och sommrigt kort! Du är så duktig på att få korten att säga nått till vi som tittar på dem!
Stämpeln passade så bra just här!
Ha en underbar dag min vän!
Kram Lene

Karin sa...

Vilket sött kort! Tunpanerna är underbara!! =)

kram!

Lena B E sa...

Vilket underbart papper du gjort, verkligen jättefint!!
Superfint vårligt kort!!! Supersnygga glittriga tulpaner!! Älskar tulpaner!
Ha en härlig söndag.
Kramar från Lena