torsdag, maj 07, 2009

Tusen tack snälla Lena!!!


Kolla, kolla in vad jag fick i brevlådan idag! Min kära vän Lena BE har skickat en väska till mig. Visst är den himla fin!!! :)Fotot blev tyvärr inte så bra. Den är mycket finare i verkligheten.


Inte nog med det! Hon skickade även detta vackra kort.


I kortet låg alla de här uppstämplade motiven! Tusen, tusen TACK Lena!!! Vad GLAD jag blev!!! =D Det är så kul att jag har fått så många fina vänner genom bloggen! Det är så kul att få post! Det här lyste verkligen upp min dag!!! :D Hjärtligt tack åter igen!
Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

1 kommentar:

Lene sa...

hej min vän!
ja hon är för snäll Lena. Jättesnygg väska och kort du fått!
jag ska fota mitt och lägga ut i helgen, de är jättesnygga de också!
Du har gjort en snygg låda till din kort såg jag!
Hoppas allt är bra med dig!
Kram lene