söndag, april 05, 2009

Gullefjun



Här har jag gjort ett påskkort. Basen är lila mönstrat cardstock. På det ett gult mönstrat cardstock. Det lila och vitprickiga papperet är från en scrapbooking klubb jag är med i. Bokstavsthickers från Scraplyckan. Stämplarna : Textstämpel från Inkido och "Nykläckt Gullefjun" från Forma Hantverk.

Jag har gjort två till påskkort men de glömde jag fotografera innan jag skickade iväg dem. Typiskt! Ja, ja man lär sig, man lär sig! :)

Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

3 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig min vän:) Ja det blev en hel del shopping i lördags och jag är jättetacksam för att det finns såna forum att åka till i bland! Tråkigt att det inte finns där du bor! Kul att du gillade tändstick askarna:) Gillar ditt nya påsk kort JÄTTEMYCKET det var verkligen fint:)Önskar dig en toppen dag och vecka å ta hand om dig själv min vän:) Kramis i massor från lilla Inger

Maria sa...

Det ramlade der ett brev i min lilla låda idag.
Å när jag öppnade det så fans där ett Härligt påskkort av dej. Tacka vännen för det fina kortet och du är ju en hejjare på all färglägga. Så milda färger och så sött motiv. Den påskakärringen kommer trivas bra bland min fina samlig kort även om det inte kallas blåkulla:-D
GLAD PÅSK på dej oxå.
Äggsrta påskiga kramar till dej.
Maria

Lena B E sa...

Hej min vän! Vilket jättefint påskkort du gjort!!
Du har en award att hämta i min blogg! Kramar från Lena