fredag, mars 20, 2009


Titta vilket vackert kort jag har fått av min vän Inger!!! Det är så roligt att få kort från mina vänner!!! Speciellt när man vet att de har lagt ner ett stort arbete och tankearbete på att göra kortet!!! Insidan är precis lika vacker! Men den visar jag inte här. Det känns för personligt att visa texten på insidan. Nu känner jag att jag måste jobba mer med insidorna på mina kort! TACK ja tusen tusen TACK för kortet Inger!!!! Besök Inger och se på allt vackert hon skapar!

Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

6 kommentarer:

Lena B E sa...

Åh så vackert kort du fått av snälla Inger!! Visst blir man glad över att få så vackra kort från sina vänner?!! & lycklig över att få ett av Ingers fantastiska kort, eller hur?!! Jag brukar köpa dubbelhäftande tejp på panduro, men även hos de andra webshoparna, de som har. Sist jag beställde (tidigt i höstas)gjorde jag det på tradera och jag köpte på mig många rullar så de räcker än. (jag vet inte om dessa var syrafria eller inte) Jag har sett på house of inspiration att dom har icke syrafri dubbelhäftande tejp billigt. Så jag köper nog där nästa gång. Jag vill önska dig en jättetrevlig helg min vän!! Massor av kramar från Lena

Lena B E sa...

Hej min vän! Oh vad jag längtar tills swapkorten kommer, det ska bli så spännande att se alla kort!! Då får man ju nya idéer och säkert ny inspiration också. Idag har vi strålande sol här och det är så underbart!! Ha en härlig lördagkväll, förresten vad ska du hitta på ikväll då? Jag ska bara vara hemma och sitta vid datorn och tv´n och kanske scrappa lite, men det värker så det blir nog inte mycket gjort. Tack för det söta mailet igår, det var verkligen en fin bild!! Kramar från Lena

Maria sa...

Hej
Jag ville bara tala om att den lilla bonus som jag skickade med(tagsen)som är 100% mariantestil de är tillverkade i hennes kök!!
De du ;-D

Maria

Lene sa...

Hej vännen!
Va kul att du fått ett av Ingers underbara kort!
Hoppas allt är bra med dig! Jag är trött, vi har ju haft scraåsträff i helgen, jättekul, men ingen vet vad en säng är så det blev ganska tidig morgon innan vi hittade den!
Ser att lena sukter efter swapen, jag kan säga så här att de kort jag fått är härliga! fattas bara ditt och ett till och det är ju snart den 25/3
Kram lene

Lena B E sa...

Hej vännen! Hoppas allt är bra med dig?! Jag ville bara tala om att du har en utmaning hos mej. Kramar från Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

Jag är så GLAD att du gillar kortet:) Du är väl värd det för alla dina fina kommentarer, din omtanke och din fina vänskap som du visat mig. Jag ville visa att det du gör för mig är mycket värt för mig. Sköt om dig min vän och ha det så bra massor med kramis från lilla Inger