lördag, februari 07, 2009

Stämpelpärm



Jag hade ju gjort en låda till mina omonterade stämplar tidigare. Nu har jag så många stämplar att den inte fungerar längre. Ja, den fungerade överhuvudtaget inte så bra. En dag när jag var inne hos Elisabeth så såg jag att hon hade stoppat sina stämplar i en pärm. Så nu har jag helt enkelt liftat den idén. Jag använde mig av fotofickor i storlek A6 format. Jag har stämplat upp motivet och skrivit vilken firma som tillverkat den samt att jag har skrivit upp vad själva stämpeln heter. Nu är det lätt att hitta stämplar. TACK uppfinningsrika Elisabeth för idén!!!

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Vilken toppen idé!! Måste jag komma ihåg. Mina små pärmar har inte plats för flera stämplar så vart jag ska göra av de nya jag köpt vette katten.

Lene sa...

Välkommen i pärmklubben!
Visst är det en toppenide1
kram lene