söndag, januari 25, 2009

***VIRUS!***

Hejsan på er alla!

Det har varit lite tyst i min blogg. Jag har nämligen fått virus på min dator. Typiskt! Det är helt svart i rutan. Nu skriver jag från en annan dator. Min bror, Mattias, är en fena på datorer och han ska hjälpa mig på torsdag. Då får vi se om den går igång. Jag har även haft fel på grafikkortet. Nu har jag köpt ett nytt som Mattias ska installera på torsdag.

Tack allihop så hemskt mycket för alla kommentarer! Det värmer intill hjärteroten och jag blir så oerhört glad!

Vi ses igen på torsdag!

Många kramar
Pernilla

4 kommentarer:

Lena B E sa...

Å vad skööönt och höra att det inte var du som var sjuk iaf.!!!
Men Det är inte nå kul när datorerna jäklas heller!!
Hoppas ni får ordning på den!!
Ser fram i mot torsdag när du förhoppningsvis kommer tillbaka!! Kramizar från Lena

Lena B E sa...

Hej Pernilla! Du har två awarder att hämta i min blogg. Hoppas allt går bra med datorn!! Kramar

Lene sa...

hej min vän!
Visst är det sjukt att man kan få virus på datorn och man kan ju undra hur man får det!
Hoppas allt ordnar sig och du kan surfa igen tor. som du hoppas!
Ha en bra dag!
Kramizar från Lene

Lene sa...

hej igen! Jag har lagt till dig på min bloggvänner lista. Hoppas det är OK?
Kram lene