fredag, januari 09, 2009

Min första award!

Jag har fått en award av den otroligt gulliga Lena som alltid lämnar såna fina kommentarer på min blogg! Jag blev sååå otroligt glad över detta! Min första award! Tusen tack snälla Lena!




Detta är “kriterierna” för denna award!
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!
Nu måste jag bra välja 8 st av alla bloggar. Det finns så många som förtjänar denna award. De här underbara bloggarna har jag nominerat.

Inger alltid lika kreativ

Lilla pyssel Inger alltid lika gullig

Annika så otroligt duktig fotograf

Elisabeth så inpirerande nyskapande

Carina otroligt fina idéer

Susanne så vackra arrangemang

Kicki min gamla goa vän

Ulrika den gulliga och uppfinningsrika

Ni är alla så gulliga och duktiga! Så måste jag skicka tillbaka denna lilla awarden och tacka den otroligt gulliga Lena som alltid lämnar så fina kommentarer i min blogg. Kramar till er alla!!!!

10 kommentarer:

Carina sa...

Hej!

Blir djupt rörd över Awarden du ger mig.

Tusen tack!

Kram

Anonym sa...

Tack såå mycket för att du gett denna fina award till just mig! Det värmer mitt hjärta i massor! =)

Ha en trevlig helg, kramar!

Kicki sa...

Sötaste raraste vän, himmel så GLAD du gör mig!!

TACK snälla DU!!

kramiz

Lena B E sa...

Tusen tack Pernilla! Det värmer mitt hjärta att du skickat awarden tillbaka till mej. Tack så mycket min vän! Vá du är gullig!! Kramar

Bettan sa...

Tack snälla du för att du tänkt på mig :-) *glad*
Då jag har fått den tidigare skickar jag den dock inte vidare.
Kram Elisabeth

Anonym sa...

Jag har ngt till dig oxå, bara för att just du är du! ;)

Ha en fortsatt trevlig helg, kram

Susanne Lindén sa...

Tusen Tusen Tack Pernilla!! för Awarden...jag blir jätteglad!!

Ha´det gott!

Lilla Pyssel Inger sa...

Vad ska man säga TACK TACK TACK SNÄLLA blir SUPERGLAD och stolt ska du veta:) Du får den tillbaka av mig på en endå gång självklart:) Tack också för ditt besök och din goa kommentar blir alltid tacksam och GLAD för det ska du veta:)
Ser att du har SCRAPPAT vilka fina färger du har fått i hop min favorit blev det med bröllopskortet:)
Sköt om dig och hoppas att du får en helt underbar söndag goa människa:)
Hälsningar & kramisar från lilla pyssel Inger

Annika Christensen sa...

Tack snälla du! Tar den till mitt hjärta. Som du ser på min blogg har jag inte lagt ut mina awarder jag fått för det är så svårt att välja ut andra bloggare. Alla är ju så duktiga på sitt.
Hoppas att du vill titta in till mig ändå.
Det är ju tanken som räknas och jag är verkligen glad för att du tänkte på mig.
Många kramar
Annika

Inger sa...

Tack snälla söta du! Jag blev jätteglad! Stor kram från Inger